Gault&Millau upisuje Hrvatsku na svjetsku gastronomsku scenu

U četvrtak, 5. travnja dodijeljeni su trofeji u sedam kategorija dobitnicima po izboru međunarodnog gastronomskog vodiča Gault&Millau

Autor fotografije: Camille Moirenc

1. Prvi hrvatski chef godine: Vjeko Bašić, restoran Boba

2. Veliki chef sutrašnjice 2018: Ana Grgić, restoran Zinfandel's

3. Chef tradicijske kuhinje 2018: Branimir Tomašić, restoran Mala hiža.

4. Mladi talenti 2018 powered by Metro Cash&Carry: Deni Srdoč, restoran Draga di LovranaDuje Kanajet, restoran Artičok

5. Najbolji POP 2018 powered by Debic: Tea Mamutslastičarnica O'š kolač

6. Payment Excellence Award restaurant powered by Mastercrad: Restoran Foša

7. Payment Excellence Award POP powered by Mastercard: Bistro Otto&Frank

Predstavljanjem lokalne verzije međunarodnog vodiča Gault&Millau, autoriteta u svijetu gastronomije, Hrvatska ulazi u krug zemalja koje svake godine s velikim uzbuđenjem čekaju nagrade za najbolja ostvarenja u svijetu kulinarstva. Ove nagrade dodijeljene su na predstavljanju vodiča 5. travnja.

„Ova će priznanja nagrađenim chefovima koristiti kao kulinarska putovnica na temelju koje će njihove vještine i izvrsnost biti prepoznati i izvan hrvatskih granica. Naime, vodič Gault&Millau, trenutno prisutan u 28 zemalja, stekao je veliko poštovanje kulinarske struke širom svijeta“, rekla je Ingrid Badurina Danielsson, direktorica Gault&Millau Hrvatska, i dodala: „Osim same dodjele nagrada, bila je to i jedinstvena prilika za druženje chefova iz cijele Hrvatske.“

Luksuz je u kvaliteti, a ne u cijeni

Dolaskom Gault&Millaua, Hrvatska je napokon dobila relevantan nacionalni gastronomski vodič te se tako upisala na svjetsku gastronomsku scenu. Anonimni, stručni i objektivni, inspektori Gault&Millaua obišli su u sedam mjeseci sve hrvatske regije u potrazi za restoranima i vinima koji ulaze u prvo hrvatsko izdanje vodiča. Rezultat je: 100 restorana, 50 POP lokala i 100 vina. To je samo početna selekcija koja će se stalno nadopunjavati pa će i ostali kvalitetni restorani imati priliku ući u vodič.

Inače, Gault&Millau ocjenjuje restorane svih cjenovnih kategorija uz moto koji glasi „luksuz je u kvaliteti, a ne u cijeni“. Anonimni proces procjene jednak je u svim zemljama u kojima je Gault&Millau prisutan što omogućava chefovima da objektivno sagledaju svoje kvalitete u odnosu na domaće i strane kolege.

Koliko su restorani u Hrvatskoj prilagođeni današnjim digitalno osviještenim posjetiteljima?

Prvo hrvatsko izdanje vodiča Gault&Millau, osim nagrađivanja kulinarske izvrsnosti, ističe i izvrsnost u nuđenju različitih mogućnosti plaćanja i komunikaciji tih mogućnosti prema posjetiteljima. Naime, kako se sve češće susrećemo s medijskim napisima poput onih da turistima u Hrvatskoj smeta što se u ugostiteljskim objektima ne primaju kartice, partneri projekta inicirali su uvođenje nove nagrade Payment Excellence Awards s ciljem poticanja uvođenja elektronskih plaćanja u ugostiteljske objekte u Hrvatskoj. Turisti će, kada putuju u nove zemlje, radije trošiti ako je proces plaćanja praktičan i siguran pa je ova inicijativa zapravo usmjerena na poticanje rasta potrošnje na destinaciji.



Autor fotografije: Gault&Millau

Vodič Gault&Millau Croatia 2018 dostupan je u prodaji od 6. travnja na odabranim Ininim benzinskim postajama diljem Hrvatske po cijeni od 90 kuna.

Komentari